Pinsam grej på fyllan!

Nu var det åter igen ett stort och onödigt hopp mellan
mina inlägg på denna lilla blogg, men jag blev beordrad
att uppdatera en aning. Jag har inget att skriva om så
det jag slår till med är en busig liten historia som hänt mig
och som jag hoppas har hänt fler folk i vår kalla värld.

Ett msn samtal om pinsamma minnen fick mig rätt osökt
att tänka på en av de mer pinsamma saker jag varit med om
visavi .. det som kommer här.

Jag hade varit på fest, och antagligen fått i mig en eller 8 öl
för mycket. redig full och vinglig så ringer jag en kompis och ber
om transport hjälp till en annan fest som jag verkligen ville till.
Efter några minuters övertalning och grova hot så lyckas jag få
min vän att gå med på att frakta mig till den andra festen. Jag tog
de öl som var kvar och även nån shot på det. satte på mig mina
pjux och sa farväl till folket på festen, sen kryper jag stadigt till
parkeringen där jag bestämt träff med min "ride". på parkeringen
så är det kallt och jag bestämmer mig för att svepa en öl för att hålla
värmen. så på det coolaste sättet som finns så hivar jag ner en öl och
även en slurk minttu slank ner. Jag hinner röka 3 cigg och jag börjar
stampa lite otåligt i marken. efter alldeles för lång väntan så kommer
en bil och jag full som en kastrull slänger mig in i baksätet på bilen
eftersom jag trots min onyktra syn ser någon sitter i framsätet.
När jag väl brytit mig in i baksätet så skriker jag till:
"Va fan tog så jävla lång tid!?"
då till min förvåning så ser jag att brevid mig så sitter ett litet gossebarn
och ser rädd ut, när jag blickar fram mot föraren så sitter ej min vän där
utan en äldre mor i chocktillstånd och stora ögon, och brevid henne en
väldigt skärrad tonårs jänta. förödelsen är total och jag upplever 5 av
de längsta sekunder i total tystnad, när jag väl lossat min tunga från ett
stadigt bett med mina tänder så klämmer jag ur mig:
"öö. jag bara skoja!"
sen slänger jag mig ut ur fordonet och söker tillflykt i några buskar en liten
liten bit ifrån parkeringen. där sitter jag med röd färg i ansiktet i 10 minuter.
sen ringer det på min mobil och då är det min kompis som äntligen kommit
fram. Men jag tvingar honom ut ur bilen innan jag vågar sätta mig i den pga
att jag inte ville återuppleva en liknande traumatisk upplevelse. Resten av
natten så var jag både tyst och en aning skakis.

Detta är något nu som man ser tillbaka o skrattar åt. Men jag råder er till
att se upp vilka bilar ni slänger er in fulla som ägg och skriker i.

Nu vet jag ej om det kommer bli mer uppdateringar på länge, men det är med
stort mod jag delar med mig en av mina pinsamma och skämmiga små
berättelser. kan komma att bli fler.

Annat som är aktuellt är att jag inte borstat tänderna alls idag.
Skärpning!
vissa dagar vill man inte stoppa något i munnen...!


Kommentarer
Postat av: Linda K.E

Hahahahahahahahahha! Jag DÖR.

Du kan inte mena allvar!?



Gud. Från och med NU så följer jag din blogg och ångrar att jag har blivit en upptagen latte-mamma som aldrig har tid att träffa dig.

2009-10-08 @ 14:36:55
URL: http://cummis.blogg.se/
Postat av: LillTessan

Klantarsel! x) Har dock varit med om värre :P

2010-05-25 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0