Horn?



Om du hade ett horn på kroppen, vart skulle du sätta ditt horn?
skulle du sätta hornet på huvudet? lite förutsägbart kanske, men ändå
rätt praktiskt med tanke på att dina kläder inte skulle ta sån skada, kanske
möjligtvis om du är en stolt ägare till en hatt. skulle du köra på
enhörnings trenden? ha hornet mitt på pannan så du kan stånga folk som
sölar i bankomatkön. Skulle du ha hornet lite coolt på sidan? likt en älg
som varit i bråk och förlorat sitt ena horn. eller kanske noshörnings versionen
och sätta hornet mitt på snoken? så alla ser hornet tydligt när du konverserar
med dem. Kanske du vill ha hornet mitt på bröstet för att förhindra folks oväntade
och kladdiga kramar? eller du kanske vill ha hornet på ditt högra ben så du
får en anledning att slippa skura golv? Ja vad sätter man sitt horn om
man nu var tvungen att välja. Ibland tror jag vi människor går runt och
tar för givet hur livet är utan horn och glömmer dom djur som fick horn
under evolutionen. Tänk på dom... detta är en hyllning till djur med horn!

vi hedrar er!
Ni finns i våra hjärtan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0