New Order & några citat

Gåta:
-Vad gör Tobbe när han inte har något o skriva?
-Vet inte?
-Han lägger upp en musikvideo
-varför?
-därför?
-ja men varför? vill han säga något med den?
-Nej han vill nog bara dela med sig lite av sin musik..
-Men du sa ju att han hade inget att skriva? måste ju vara därför!
-Kanske, men han kanske då också tänker "hej nu kan jag göra så här"
-Du.. jag tror inte på dig! Tror han bara inte har något att skriva!
-Men skit i det då... var ju bara en gåta för fan!
-Skäll inte på mig för att du inte har någe att skriva!!
-jag skäller inte.. är bara lite tom i huvudet just nu
-Så då lägger du upp musik videos?
-Är väl bättre än att bara inte skriva något?
-Vet inte de jag, om du inte har någe att skriva kan du ju vänta till du har det?
-Jo men känns som om jag inte lägger upp något nu så kommer jag bli lat igen.
-Sånt man får ta, men fine lägg upp din musikvideo då..
-Tack!


"Det sägs att folk som snackar om sig själv i tredje person
har svårt för verkligheten och söker uppmärksamhet av
den omgivning dom inte riktigt förstår"





"det gör ont när jag ler, betyder det att jag är deprimerad?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0