Vi gört!


Nu har man vaknat ur sin koma, under vinterns köld gick jag
som så många andra i ide och slutade upp med bloggandet.

Varför? det får vi nog aldrig veta, men frågan står kvar..
ska man fortsätta blogga? Har faktiskt börjat läsa andras
bloggar och jag märker att alla verkar ha mer att säga än
vad jag har! Jag skriver verkligen bara strunt , jag ger nästan
ingen info om mitt liv utan mer rabblar upp saker hej vilt till
höger o vänster. Strunt! Trams! ologiskt! Osmakligt! onödigt!
varmluftsugn?

Men det är det ända jag vill/kan/borde erbjuda, så nu börjar bloggandet
igen, men likt en fågelunge tänker jag inte ge mig ut på marknaden
direkt! NEJ! jag tänker microblogga, är det så man säger? när man
skriver små inlägg, men gör det oftare. Så istället för att skriva "noveller"
till inlägg så skriver jag små oseriösa, kanske ibland helt poänglösa små
inlägg bara för att jag ska komma igång igen. Sen om man vill kalla det
trams så får man så klart göra det. Gör det två gånger vettja!

Så hur ska jag börja min resa in i microbloggens värld? ja jag kan ju skriva
vad jag tänker på just nu helt enkelt

Tid: 02:41 Torsdad 21/1 2010
"Inget"

Så mycke hade jag o erbjuda så här i början av året! inget!
eller jo! mitt kylskåp började nyss pipa.- *vänta*

det var inget farligt, bara en röd lampa som blinkade o pep

Löften för det nya året är faktiskt att göra bloggen mer personlig
vem vet! kanske man lägger upp lite bilder ibland, eller rent av
skriver om vad som händer o fötter i mitt liv. Den som lever får se..

märker redan nu att mitt microbloggande börjar dra ut sig som en
överviktig tant på en liten cykelsadel..  Men som sagt! nu börjar vi
igen, eller jag börjar. inte ni, eller ni börjar ju läsa , eller ni har säkert
läst saker under tiden jag inte bloggat, vissa saker gör man ju bara.
ibland utan att ens tänka på det!
men men hur som! VI GÖRT!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maniac

Alltså Tobbe, andra har inte mer att säga än du!! Du har massor med kreativa tankar om ditt och datt som du skriver ner på ett alldeles utomordentligt roligt sätt! Det är en gåva inte alla fötts med att kunna formulera sig så, så jag tackar och tar emot för att jag hittade din blogg! :)

2010-01-21 @ 22:12:07
Postat av: Mamma Maniac

Alltså Tobbe, andra har inte mer att säga än du!! Du har massor med kreativa tankar om ditt och datt som du skriver ner på ett alldeles utomordentligt roligt sätt! Det är en gåva inte alla fötts med att kunna formulera sig så, så jag tackar och tar emot för att jag hittade din blogg! :)

2010-01-21 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0